ויטמין E והתועלת שלו במריחה על העור - דרמסלוסופי | ביופפטיקס
top of page
חיפוש

ויטמין E והתועלת שלו במריחה על העור

עודכן: 19 ביולי 2023

ויטמין E הוא מבין הויטמינים החיוניים ביותר שיש. למה?

הוא נמצא כנוגד חמצון אפקטיבי מאוד השומר על תאי הגוף מפני רדיקליים חופשיים, מטפל בנזקי שמש ולחץ בעור הפנים ו"על הדרך" מחזק את מערכת החיסונית שלנו. נשמע שווה, לא?!

שימוש בויטמין E נפוץ מאוד במוצרי קוסמטיקה מכיוון שיש לו את היכולת להאט את הזדקנות חיי התאים והוא נמצא כחומר פעיל מצוין לטיפול אנטי אייג'ינג. כמו שאנחנו מקפידים לסגור אוכל בקופסא אטומה או שקית כדי שלא יתחמצן ויירקב, כך גם תאי הגוף שלנו דורשים חומרים נוגדי חמצון על מנת להישמר מפני הרדיקליים החופשיים. הרדיקליים החופשיים יכולים להגיע מזיהום אוויר, חשיפה מרובה לשמש, עישון, תזונה ועוד... וזוהי הסיבה שמריחת תכשיר המכיל ויטמין E נמצא כאפקטיבי מאוד.

יתרה מזאת, ויטמין E הוא רכיב אנטי דלקתי כך שבנוסף להגנה על העור מפני נזקים רבים, הוא תורם להרגעת העור.

ויטמין E והתועלת שלו במריחה על העור
ויטמין E והתועלת שלו במריחה על העור

שורה תחתונה, מה התועלת של ויטמין E לעור הפנים?


טיפול אנטי אייג'ינג

וודאי נתקלתם במונח המאיים והמפחיד "רדיקלים חופשיים". מבלי להרחיב יותר מדיי, מדובר באטומים או מולקולות שאין להם אטומים מזווגים ובכך יוצרים מצב לא מאוזן בגוף. אותם רדיקלים חופשיים פוגעים בתאי העור ובקולגן (החלבון השכיח ביותר בגוף האדם). הנזק של אותם רדיקלים חופשיים בא לידי ביטוי בסדקים בעור הפנים עד כדי קמטים, פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד. ויטמין E נלחם באותם רדיקלים חופשיים ולכן נמצא כבעל תכונות מועילות לטיפול בהזדקנות העור. לדוגמא, ניתן למצוא את ויטמין E בקרם פנים הזה הנלחם ברדיקלים החופשיים.

מגן על העור מפני קרינת השמש המזיקה

אחת הסיבות העיקריות ביותר להזדקנות העור היא החשיפה המרובה לשמש ללא אמצעי מגן מתאימים. קרני UVB הן קרניים קצרות של אור השמש והן נחשבות לגורם העיקרי להתפתחות סרטן עור. ויטמין E נמצא כמגן על העור מפני קרני UVB.


מלחח את העור

ויטמין E נמצא כעוזר לעור להיות רך, בעל אליסטיות, מבריק ומלא ברק. במקרים רבים ניתן למצוא את ויטמין E בתכשירי קוסמטיקה רבים המטפלים בעור יבש, מגורה ו/או מעכבי הזדקנות תאי העור וכך גם כמו בקרם פנים רג'נרייט קרם של חברת ביופפטיקס - השימוש של ויטמין E יחד עם שמן קנביס עושה פלאים לבריאות עור הפנים.


בעל תכונות אנטי דלקתיות

דרמטיטיס - המכונה לעתים "אסטמה של העור" היא מחלת עור דלקתית המאופיינת בפריחה אדומה על העור המלווה בגירוד ובגירויים רבים. ויטמין E כרכיב אנטי דלקתי נלחם במצבים אלו ומרגיע את האיזור הפגוע.


מטפל בפיגמנטציה

פיגמנטציה היא מצב בוא יש ריכוז גבוה של מלנין והדבר בא לידי ביטוי בכהות של העור ובכך שגוון עור הפנים לא אחיד. יש מספר דרכי טיפול שונים בפיגמנטציה וויטמין E נמצא כחומר פעיל מצוין המאזן את רמת המלנין בעור ותורם ליצירת גוון אחיד של העור. בקרם לחות הידרייטור אקטיבי של חברת דרמלוסופי ויטמין E בשילוב ויטמין D עושים עבודה פשוט נפלאה בכל הקשור לטיפול בכתמים בפנים.


לסיכום, ויטמין E הוא רכיב חשוב מאוד, הן במזון שאנו צורכים או בתכשירי קוסמטיקה שונים. ניתן למצוא ויטמין E במוצרים לטיפול בעור יבש, לטיפול אנטי-אייג'ינג וכנדבך נוסף כמגן כנגד קרינת עור השמש.


יש לך שאלה?

אני כאן בשבילך, אסנת חזי - קוסמטיקאית מקצועית.

📞 054-957-9777

1,958 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page