קרם הגנה מינרלי
top of page
חיפוש

קרם הגנה מינרלי

אנחנו שומעים את זה לא מעט ומכל עבר כשמדברים על סוגי הגנה מקרינת השמש...

אז מהו בעצם קרם הגנה מינרלי?

מדובר בסוג של קרם הגנה המכיל מינרלים מן הטבע כמו טיטניום דיאוקסיד ואבץ אוקסיד. מינרלים אלו עובדים על ידי השתקפות קרני השמש מהעור, הכוונה שהקרניים במגע עם העור יחזרו חזרה כמו מראה ולא יחדרו את העור, מה שמסייע להגן עליו מפני כוויות, קמטים ומחלות עור שונות.

קרמי הגנה מינרליים/פיזיקליים נחשבים לבריאים יותר ממקדמי הגנה כימיים, מכיוון שהם אינם נספגים בעור ואינם חודרים למחזור הדם שלנו. וכן, זה אומר שהם פחות נוטים לגרום לגירויים בעור, כולל אקנה ועור יבש.

זה נכון שקרמי הגנה מינרליים או אבקות מינרליות עשויים להיות קצת יותר "כבדים" מבחינת התחושה על העור ממקדמי הגנה כימיים, אך הם עדיין זמינים במגוון רחב של פורמולות, כולל קרמים, לחות, מייקאפ ועוד.

אם אתם באמת מחפשים הגנה בריאה, מקסימלית ומספקת, קרם הגנה מינרלי/אבקה מינרלית זו תהיה בחירה מצוינת.


כאן בתמונה ניתן לראות את האופן בו הגנה מינרלית/פיזיקלית מגנה מקרני השמש לעומת הגנה כימית שמגנה על העור ע"י כך

שחודרת פנימה אל התאים:




יתרונות של קרם הגנה מינרלי:

  • יעיל בהגנה מפני קרני UVA ו-UVB

  • לא נספג בעור

  • פחות נוטה לגרום לגירויים בעור

  • זמין במגוון רחב של פורמולות

  • בטוח לשימוש על ידי כל הגילאים

אם אתם מתכננים להיחשף לשמש לאורך זמן, חשוב להשתמש בקרם הגנה מינרלי SPF 30 או גבוה יותר. חשוב ביותר! יש לחדש את ההגנה שבחרתם במריחה כל שעתיים, או יותר מוקדם אם אתם בים/בבריכה, מזיעים או מייבשים את העור.


רוצים להיות בטוחים בבחירה שלכם בקרם הגנה איכותי באמת וללא רכיבים שעלולים להיות מסוכנים לגוף? השאירו פרטים עמוד "צור קשר" באתר ואשמח לייעץ לכם! באהבה, אסנת קוסמטיקאית ודרמתרפיסטית

88 צפיות
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page