טיפול בשיער דליל: איך מטפלים בשיער דליל אצל נשים? קוסמטיקאית בכפר סבא
top of page
חיפוש

טיפול בשיער דליל: איך מטפלים בשיער דליל אצל נשים?

עודכן: 19 ביולי 2023


קיימות מספר אופציות לטיפול בשיער דליל אצל נשים, כולל אפשרויות רפואיות ולא רפואיות כאחד.

טיפול בשיער דליל: איך מטפלים בשיער דליל אצל נשים?
טיפול בשיער דליל: איך מטפלים בשיער דליל אצל נשים?


חלק מהטיפולים הנפוצים ביותר כוללים:


מינוקסידיל: מינוקסידיל (ההמלצה ל 5%) היא תרופה היכולה להינתן בגלולה וגם כנוזל למריחה מקומית על הקרקפת כדי להגביר את זרימת הדם ולקדם צמיחת שיער.

ניתן לרכוש בבית המרקחת ללא מרשם והוכח כיעיל בטיפול בשיער דליל אצל חלק מהנשים.


פינסטריד (Finasteride): היא תרופה מרשם הנלקחת דרך הפה. הוא משמש לטיפול בהתקרחות גברית, אך כמה מחקרים הראו שהוא יכול להיות יעיל גם בטיפול בשיער דליל אצל נשים.


השתלות שיער: השתלת שיער כוללת השתלת שיער מאזור אחד של הקרקפת לאחר. זה יכול להיות טיפול יעיל לנשים עם שיער דליל, אך לרוב מדובר באופציה פולשנית ויקרה יותר.


טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם (PRP): טיפול ב-PRP כולל שימוש בפלזמת הדם שלך, העשירה בגורמי גדילה, כדי לעורר צמיחת שיער. הפלזמה מוזרקת לקרקפת, וגורמי הגדילה נחשבים מסייעים בקידום צמיחת שיער.


טיפול בלייזר ברמה נמוכה: הוא טיפול לא פולשני המשתמש בלייזרים ברמה נמוכה כדי להמריץ את צמיחת השיער. הלייזרים מוחלים על הקרקפת, ואנרגיית האור נחשבת כמגבירה את זרימת הדם ומעודדת צמיחת שיער.


תוספי תזונה: תוספי תזונה מסוימים, כגון ביוטין או קולגן עשויים לעזור לשפר את הבריאות הכללית של השיער שלך ולמנוע נשירת שיער.


דיקור/מיקרונידלינג: פציעה מבוקרת לקרקפת הממריצה את מחזור הדם ובכך גורמת לכלי הדם להזרים יותר דם לזקיקי השיער הרדומים וכך הם "נזכרים" לעשות את פעולתם הטבעית ולהצמיח שיער. שיטה זו נמצאה יעילה ביותר כיוון שהינה טבעית וללא מעורבות כימיקלית עם תוצאות יפות כב לאחר מס' שבועות בודדים אצל רוב הנשים.

להתאמת טיפול ולפרטים נוספים לחצי כאן >


חשוב לציין כי יעילותם של טיפולים אלו עשויה להשתנות מאדם לאדם, ועדיף להתייעץ עם רופא או מומחה לנשירת שיער על מנת לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם.





85 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page