6 דרכים טבעיות לטפל בנשירת שיער - קוסמטיקאית לטיפול בשיער
top of page
חיפוש

6 דרכים טבעיות לטפל בנשירת שיער

עודכן: 19 ביולי 2023

רוב האנשים חווים נשירת שיער מוגברת במהלך חייהם, בין אם מדובר בנשירת שיער מסיבות תורשתיות או בריאותיות. בעוד שיש מצבים שלא ניתן להצמיח כלל שיער, במצבים רבים יש מגוון רחב של טיפולים שיכולים לעצור מיידית את נשירת השיער ואף להצמיח שיער מחדש. בעוד הקיימים מגוון סוגי טיפולים רחב, החל מטיפולים המשלבים חומרים מאלכותיים, השתלות ועד טיפולים טבעיים. במאמר הבא נסקור מספר טיפים טבעיים ויעילים לטיפול בנשירת שיער מוגברת.


6 דרכים טבעיות לטפל בנשירת שיער
6 דרכים טבעיות לטפל בנשירת שיער

1. עיסוי הקרקפת

טיב זרימת הדם בקרקפת היא גורם מכריע בצמיחת שיער ובקצב נשירת השיער. ככל זזרימת הדם בקרקפת טובה יותר, כך נשירת שיער מוגברת תיעצר וצמיחת שיער חדשה עלולה להופיע. עיסוי הקרקפת היא פעולה מעולה ואפקטיבית להמרצת צמיחת שיער ושיפור עובי השיער. מחקר מ2019 הוכיח בצורה חד משמעית שעיסוי משפרת בצורה ניכר את צמיחת השיער וזאת על ידי הזרמת דם בצורה בריאה בראש.

מה לעשות: עסו את הקרקפת עם קצות האצבעות למשל 5 דקות ביום לתקופה של חצי שנה.


2. אלוורה

קרקפת שומנית עלולה לחסום את זקיקי השיער ולגרום לנשירת שיער. לאלוורה יש סגולות רבות ואחת מהן היא שמריחת אלוורה מעודדת רגיעה של המקום, משחררת חסימות של אזורים שומניים ויכולה להוביל להפחתת בנשירת שיער מוגברת ועידוד צמיחת שיער.

מה לעשות: למרוח ג'ל אלוורה טהור בין 3-4 פעמים בשבוע. ניתן כתוספת להשתמש גם בשמפו או מרכך המכילים אלוורה.


3. מיץ בצל

כן כן, אתם קוראים נכון. ריח של הבצל הוא לא ידידותי במיוחד ולא כל אחד יכול לסבול אותו, אבל במידה ואתם יכולים, אתם עשויים לגלות את היתרונות האדירים של הבצל בכל מה שקשור באיכות זקיקי השיער. מחקר משנת 2015 הוכיח על בעלי חיים שיש שיפור ניכר בגורם הגדילה של קרטינוציטים, דבר האחראי על התפתחות צמיחת השיער.

מה לעשות: לערבב מספר בצלים בכוס בקעאה ולסחור את המיץ. למרוח על הקרקפת והשיער ולהשאיר בין 15-20 דקות. לאחר מכן ניתן לשטוף ולחפוף את השיער.



4. שמן רוזמרין

שמן רוזמרין הוא בין השמנים הנפוצים והמוכרים ביותר להפחתת נשירה ועידוד צמיחת שיער. הרוזמרין הוא שמן אתרי אשר הוכח כממריץ אפקטיבי למספר רב של סוגי התקרחות. לשמן הרוזמרין מייחסים סגולות רפואיות רבות.

מה לעשות: לערבב מספר טיפות של שמן רוזמרין לשמן ארגן או חוחובה ולעסות את הקרקפת. ניתן לשים גם שמן רוזמרין בשמפו. זכרו, לא מומלץ להשתמש בשמן רוזמרין ישירות על העור ולכן תמיד מומלץ לשלב אותו עם חומר נשא אחר. ניתן לבצע פעולה זאת בין 2-3 פעמים בשבוע.



5. לימון

לימון מוסיף המון, ולא רק לסלט. נמצא שלימון טרי או שמן לימון כמשפרים מובהקים לאיכות השיער ועלולים לשפר גם את קצב צמיחת השיער תוך כדי שמירה על הקרקפת.

מה לעשות: למרוח מיץ לימון טרי ולהמתין כרבע שעה לפני שחופפים את השיער עם שמפו.


6. טיפול 100% טבעי + צריכת תוסף תזונה טבעי

בשנים האחרונות פיתחנו שיטה שהוכחה במחקרים מדעיים כאפקטיבית על סוגים רבים של התקרחויות, הן אצל נשים והן אצל גברים.

6 דרכים טבעיות לטפל בנשירת שיער
6 דרכים טבעיות לטפל בנשירת שיער

247 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page