טיפול בנשירת שיער: כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער - קוסמטיקאית ברעננה
top of page
חיפוש

טיפול בנשירת שיער: כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער

עודכן: 19 ביולי 2023


גברים רבים החווים נשירה מוגברת מתלבטים האם לבצע השתלת שיער, בין אם מדובר על השתלת שיער בארץ או השתלת שיער בטורקיה. הם מתלבטים רבות האם זה הזמן הנכון, האם משתלם כלכלית או מהם הסיכונים הכרוכים בתהליך. במאמר הבא ננסה להעביר את כל המידע הרלוונטי כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת האם השתלת שיער היא הדבר הנכון עבורך.


טיפול בנשירת שיער: כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער
טיפול בנשירת שיער: כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער

נתחיל ממש מההתחלה, מהי השתלת שיער וכיצד השתלת שיער עובדת?

השתלת שיער הוא תהליך כירורגי בו רופאי עור או מנתחים פלסטיים מעבירים שיער ממקום A למקום B, בדיוק כך, ובשפה הפשוטה ביותר - לוקחים שיער (מכונה גם שתלים או פיסות עור קטנות) ממקום מרובה ועבה שיער (כמו באזור האחורי של הראש או הזקן) ושותלים באזורי ההתקרחות או הידלדלות השיער (בדרך כלל בחלק העליון של הראש). לאחר שהשתלים או פיסות העור מגלידים ומתרפאים, הם עתידים להצמיח שיער, מכיוון שמבחינה גנטית הם "מחזיקים" את המאפיין לצמיחת שיער.


איזה סוגי שיטות של השתלות שיער קיימות בשוק?

ננסה לפשט את ההבדל בין השיטות בצורה הידידותית והקלה להבנה ככל שניתן. קיימות 2 שיטות עיקריות הקיימות בשוק והן FUT או FUE. ההבדל בין השיטות היא האופן בו לוקחים את השיער או פיסות העור מהאזור התורם. ב-FUT משתמשים באיזמל על מנת לקחת רצועת עור מהחלק האחורי של הראש ותחת מיקרוסקופ מתבצע ניתוח של רצועת העור כדי להפיק מהרצועה את הזקיקים הדרושים להשתלה. חשוב לזכור, תמיד תישאר צלקת אופקית באזור האחורי של הראש, כמו למשל הצלקת של אייל גולן המוסתרת על ידי קעקוע, מאחר ושיטה זו דורשת תפירה באזור התורם. שיטה זו נחשבת לשיטה הישנה יותר מבין השתיים. לעומת זאת, בשיטת FUE זקיקי השיער נלקחים ישירות מהקרקפת ומושתלים באזור המיועד להשתלה.

רגע, אז שוב, מה ההבדל בעצם?

בעוד שב-FUT לוקחים רצועת עור, מנתחים תחת מיקרוסקופ את אותה רצועת עור על מנת לחלץ את זקיקי שיער, ב-FUE מחלצים ישירות מהקרקפת את זקיקי השיער ושותלים באזור המיועד. חשוב לציין, שישנם מקרים המשלבים בין השיטות על מנת לקבל תוצאה מירבית.


האם אני מתאים להשתלת שיער ומתי זה הזמן הנכון לבצע השתלת שיער?

כידוע, יש סיבות רבות לנשירת שיער אך מה שחשוב הוא השלב בו אתה נמצא. במידה ויש איזורי התקרחות גדולים ורחבים שאין בהם כלל שיער, כלומר, קרחת חלקה לחלוטין, ומנגד יש איזורי שיער בהם יש צפיפיות שיער גדולה ושיער עבה, בין אם מדובר מאחורי או בצידי הראש, אז אתה מועמד פוטנציאלי להשתלה.

חשוב לשים לב שאתה נמצא במצב בריאותי תקין וטוב, שיש לך ציפיות ריאליות מהתוצאות של השתלת שיער ואתה מודע לכך שמדובר בסיכונים שיש בניתוח לכל דבר ועניין, כגון: יתר איבוד דם, צלקות, איבוד תחושה בקרקפת, נפיחות, כאבים ועוד. לצד היתרונות האפשריים שיש כמו התאוששות מהירה וחזרה לשגרה, צמיחת שיער באזורי התקרחות מלאים ועליה ניכרת בביטחון העצמי, חשוב לקחת בחשבון גם את הסיכונים האפשריים.


יש פתרונות אחרים לטיפול בהתקרחות גברית?

אם אתה חווה הידלדלות שיער, כלומר מרגיש שהשיער דק יותר ויש איזורי התקרחות קטנים יחסית, זה הזמן המדוייק והנכון ביותר להתחיל טיפול 100% טבעי ללא סכנות המניב תוצאות מרשימות במיוחד. לאחרונה, פותח טיפול בשיטת רנה קוסמטיקס אשר הוכח במחקרים רפואיים כאפקטיבי ביותר לעצירה של נשירת השיער וצמיחה של שיער מחדש באיזורי ההידלדלות שיער. כיצד הטיפול מתבצע? לחץ כאן לפרטים נוספים >




38 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page