השלישייה המנצחת של ביופפטיקס - BIOPEPTIX
top of page
חיפוש

השלישייה המנצחת של ביופפטיקס - BIOPEPTIX

עודכן: 15 בינו׳ 2022

אז מה מיוחד כל כך בביופפטיקס? ומה זה אומר השלישייה המנצחת?

חברת ביופפטיקס מייצרת תכשירי קוסמטיקה מקצועיים ומבוססי מחקר. המיוחד בתכשירים אלו, זה השימוש בביופפטידים - חלבונים קצרי שרשרת המתקשרים לקולטנים על תאי העור ומגרים פעילויות של חידוש העור, שיקום והגנה שנפגעו על ידי העור בשל נזק סביבתי והזדקנות בטרם עת.

סרומים מומלצים ביופפטיקס
סרומים מומלצים ביופפטיקס

לאורך הזמן, ככל שאני מתנסה יותר עם מגוון מוצרים אני יודעת לומר בבטחה - חברת ביופפטיקס אלופה בכל הנוגע לטיפולי אנטיאייג'ינג. זו לגמרי חוות הדעת האמיתית שלי כמטופלת ולא רק כקוסמטיקאית חוקרת. המיוחד בטיפול הביתי של שלישיית הסרומים אחד על השני, זו העבודה שכל סרום פועל לטפל במשהו ספציפי בעומק העור, כך שכל סרום מעניק את ה- 100% שלו בכדי לתת תוצאה ישירה לבעיה הספציפית שאותה אנו רוצים לתקן. בניגוד לסרומים אחרים, של חברות אחרות, שבהם סרום אחד נותן מענה למס' בעיות ואז האפקטיביות של אותו הסרום פחותה.

לדוגמא: שלישיית הסרומים שיתאימו לגילאי 30-45 לטיפול באנטיאייג'ינג 1. AHA-8 Multi Gel | 8% מולטי ג'ל – תמהיל מדהים של חומצא אלפא הידרוקסית, מינרלים ימיים וחומצות אמינו להתחדשות העור. 2. Cell-Fix Serum | סרום סלפיקס – פריצת דרך בטיפוח עור מתקדם. תאי גזע צמחיים של תפוח וענבים שמטרתם לעכב את הזדקנות הפיברובלסטים מייצר הקולגן מה שגורם להצערת העור, שיפור גמישותו והאצת תחלופת התאים. 3. Hyaluron Booster | היאלורן בוסטר – חומצה היאלורונית עם מבנה מיקרו מולקולרי המאפשר חדירה רבה יותר. מספק ואוצר לחות ומחליק עור מחוספס.

945 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page