טיפול מומלץ להבהרת פיגמנטציה - פיגמנטציה
top of page
חיפוש

טיפול מומלץ להבהרת פיגמנטציה

עודכן: 19 ביולי 2023

אחרי לא מעט חקירה בנושא, וגם כיוון שאני סובלת באופן אישי מכתמים בפנים (פיגמנטציה) הצלחתי לעלות על הנוסחה המנצחת לטיפול בפיגמנטציה. נכון, ישנם כל מיני סוגים של פיגמנטציה ולכן זה חשוב לקבל ייעוץ מקצועי של קוסמטיקאית מתקדמת בכדי שתאבחן את סוג הפיגמנטציה, ואת העומק שלה בשכבות העור. כמובן שאם הכתמים נמצאים בשכבה העליונה של העור אז הטיפול בפיגמנטציה יהיה מהיר יחסית וקל לטיפול לעומת כתמים שנמצאים בשכבה האמצעית של העור שבה הפיגמנטציה תהיה קצת יותק קשה לטיפול... אז כמו שציינתי כבר, בוצעה מצידי חקירה רצינית של הנושא, והטיפול המוצלח והמומלץ ביותר זו:

ערכת ההבהרה 5 מוצרים של חברת "דרמלוסופי" שימו לב, יש להם מגוון ערכות להבהרה, אבל הערכה הספציפית של 5 המוצרים: סבון בי וויט, טרי וויטנינג ללילה, טרי וויט לבוקר, קרם לחות הידרטור לדילול וקרם לחות בלוק 50 עם הגנה זו המוצלחת שלהם שעושה עבודה מהירה יחסית (תלוי מאוד בסוג העור וסוג הפיגמנטציה) ומעניקה תוצאה הכי יפה של גוון עור אחיד.


דרמלוסופי פיגמנטציה
דרמלוסופי פיגמנטציה

בתמונה לעיל: לקוחה אחרי תהליך הבהרה של 5 חודשים

בימי הקיץ אני ממליצה מאוד לשלב בטיפול כבר דיי בהתחלה את הקרם מעכב מלנין שלהם, זה סופר חשוב בשמש הקשוחה שיש לנו בארץ. הדבר הנוסף שהוא מאוד מאוד חשוב ספציפית בערכה הזו, זה הליווי הצמוד של הקוסמטיקאית וזו מהסיבה הפשוטה שהחומרים הפעילים מאוד חזקים ויש לשנות מינונים תוך כדי התהליך ולכן חייבים מישהו מקצועי לליווי שיודע להגיב לכל סיטואציה שקורית בעור ולטפל בה במידית ומהצד השני חייבים את שיתוף הפעול של המטופל/מטופלת כיוון שתתבקשו לשלוח תמונות ולהיות עירניים לכל קילוף מוגזם בפנים או גירוי אדמומי חריג... היום אני יכולה לומר חד משמעית שהליווי שלי ושיתוף הפעולה של המטופלים הוא סוד ההצלחה בהבהרת פיגמנטציות. אז אם חשקה נפשכם בעור בגוון אחיד ללא כתמים וללא צורך במייק אפ באופן קבוע, אשמח לייעץ ויחד איתכם להשיג את התוצאה המדהימה הזו! **חשוב לומר! לא כולם יקבלו תוצאה של 100% הבהרה והרבה פעמים זה תלוי בכל מיני גורמים... והכי חשוב זה תיאום ציפיות מראש בהתאם לאבחון:)

שלכם❤️, אסנת חזי, קוסמטיקאית מקצועית מתקדמת

136 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page