נקבוביות פעורות בפנים - דרמסלוסופי | ביופפטיקס
top of page
חיפוש

נקבוביות פעורות בפנים

עודכן: 19 ביולי 2023


בואו נדבר רגע על נקבוביות פתוחות/פעורות בפנים אין ספק שאחד הדברים שהכי מציקים במראה הפנים אלו נקבוביות מוגדלות/ פעורות. העור פשוט לא נראה אחיד וחלק. מתי נפגוש את התופעה? 1. לרוב בסוג עור שהוא מעורב עד שמן, וזו מהסיבה שישנה הפרשת שומן מוגברת מזקיק השערה. 2. נוכל לפגוש את זה גם בסוגי עור אחרים, אך בצורה מועטה יותר ולזה יש סיבות אחרות כמו- שימוש בתכשירי קוסמטיקה לא מותאמים או אפילו באופן מפתיע מחשיפה מוגברת לשמש.

הרבה לא יודעות, אבל השפעת השמש על העור עם השנים גורמת לייבוש העור ולפגיעה בהפרשת השומן. תאים מתים מצטברים בפתח הנקבוביות ויחד עם לכלוך והפרשת שומן וכך זה עלול להחמיר את התופעה של מראה הנקבוביות המורחבות.


נקבוביות פעורות בפנים
נקבוביות פעורות בפנים

אז מה ניתן לעשות עם זה ואיך אפשר לשפר כבר ממחר בבוקר? בהחלט(!) אפשרי לצמצם את מראה הנקבוביות, אבל חשוב להבין שאם מדובר בנטייה גנטית יהיה מאוד קשה להגיע למצב שהן "יעלמו". אז מי שסובלת מזה, צריכה לבחון שהיא ראשית מקפידה על כל אלו: 1. שתיית מים מרובה 2. כמה שפחות להיחשף לשמש 3. לא לישון עם איפור 4. שטיפת פנים עם סבון פנים בוקר וערב 5. שימוש בפילינג פעם בשבוע על מנת להסיר תאים מתים

בנוסף, ישנם תכשירים קוסמטיים מסוימים שמאוד מאוד יעזרו למזער לפחות ב- 50% את התופעה רק צריך להתאים בצורה מקצועית ומדויקת למצב העור ולסוג שלו. הנה דוגמא למטופלת שלי שקיבלה אבחון מדויק ובכך הצלחנו להגיע לתוצאה מדהימה של טיפול בטקסטורת העור, קמטוטים וכמובן בהחלקת מראה של הנקבוביות הפתוחות:


נקבוביות פעורות בפנים
נקבוביות פעורות בפנים

אז אם גם את רוצה לשפר משמעותית את מראה הנקובוביות בפנים ולקבל את הייעוץ המתאים עבורך, אל תהססי והשאירי לי פרטים כאן באתר ואצור איתך קשר בהקדם! שלך, אסנת חזי קוסמטיקאית מתמחה בטיפולי פנים לנשים בגילאי 35+

1,458 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page