קרם נגד קמטים, יש דבר כזה? דרמסלוסופי | ביופפטיקס
top of page
חיפוש

קרם נגד קמטים, יש דבר כזה?

עודכן: 19 ביולי 2023

נתחיל מהסוף - בהחלט שיש קרם נגד קמטים.

אבל, ויש כאן אבל גדול.

תמיד יותר קל לטפל בקמטוט קטנטן שמתחיל לבצבץ לו מאשר להעלים קמט גדול ועמוק. במצבים מתקדמים בהם הקמטים עמוקים, ידרשו סוגי טיפול נוספים. קרם אנטי אייג'ינג, מאיזה גיל? אם בעבר היה נהוג לטפל ולשמר את העור מגילאי 45 ומעלה, כיום אנחנו רואים שמתחילים לטפל מאמצע שנות ה-20, זכרו! תמיד פעולת מנע היא קלה יותר, ולרוב גם זולה יותר.


ולשאלת השאלות, מה הרכיבים הפעילים שחשוב להסתכל עליהם בעת רכישת קרם פנים נגד קמטים?

חלילה לא לפגוע ברגשות רשתות הפארם, לרוב מוצרי קוסמטיקה מקצועיים הנמכרים ברשתות לא עושים עבודה מספיק טובה ולא מספקים את התוצאות הרצויות. ריכוז החומרים הפעילים נמוך מאוד או לא קיים ולעתים נעשים שימוש בחומרים שכדאי להיזהר מהם, כמו סיליקונים מסוימים העלולים להזיק לבריאות העור בשימוש יומיומי.

ולכן, מוצרי קוסמטיקה איכותיים רצוי לרכוש בקליניקות על ידי אבחון והדרכה של קוסמטיקאיות פרא רפואיות מקצועיות.

קרם פנים נגד קמטים
קרם פנים נגד קמטים

ולענייננו, מה הרכיבים / חומרים פעילים שיש לשים אליהם לב?

ראשית, נציין שהרכיבים הפעילים תורמים להתחדשות העור, לנפח, מיצוק ואלסטיות של העור ולכן הימצאותם הכרחית באותם מוצרים.


חומצות אלפא הידרוקסיות

יש מספר סוגי חומצות אלפא הידרוקסיות ובראשון עומדת החומצה הגליקולית המופקת מענבים, לדוגמא סרום סלפיקס של ביופפטיקס מכיל תמציות תאי גזע מפירות התפוח והגפן. החומצה ידועה בתכונה המאפשרת היפרדות של התאים המתים מן העור ובכך מזרזת את תהליך התחדשות העור. חומצה לקטית הנמנית בין חומצות אלפא הידרוקסיות מספקת לחות לעור ובכך מתאימה בעיקר לבעלות סוג עור פנים יבש.

ויטמין C

מאזן את ריכוז המלנין בעור ובכך מספק גוון עור אחיד וחלק לפנים. ויטמין C תורם ליצור אלסטין וקולגן מה שמאפשר לעור תחושה אלסטית ורכה.

חומצה הילארונית

חומצה הילארונית או הילאורנן מיוצר על ידי הגוף אך כמותו יורדת עם הזמן. אספקת חומצה הילארונית חזרה לגוף, כמרכיב לחותי בין תאי, תורם לעיבוי מראה העור ולמילוי קמטים. ניתן להחדיר את החומצה ההילארונית על ידי הזרקה או על ידי ננו מולקולות במריחה. כמו למשל בפיתוח של חוה זינגבוים במוצר פרופסי 2 אשר מצליח להחדיר הילאורן פנימה ללא הזרקה ומונע בריחת מים החוצה, ובכך תורם למראה צעיר ורענן ולעיכוב הזדקנות העור.

ויטמין E

מאופיין כנוגד חמצון אפקטיבי ברדיקלים החופשיים, במזיקים ובקרני UV. ויטמין E הוא רכיב אנטי דלקתי מוכר המעודד עור צעיר ורענן.


רשימת הרכיבים הפעילים עוד ארוכה כמו תה ירוק, שמן זרעי רימונים, פרוטאין משי ועוד...

ועליהם נפרט בהמשך בכתבה הבאה :)

לייעוץ ואבחון חינם, השאירו פרטים.

אסנת חזי, קוסמטיקאית מתקדמת.

📞 054-957-9777

79 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page