איזה סוג עור פנים יש לי?
top of page
חיפוש

איזה סוג עור פנים יש לי?

עודכן: 15 בינו׳ 2022

בשיחותיי עם לא מעט נשים אני נתקלת בנשים שאינן יודעות מה סוג עור הפנים שלהן. האם הוא עור פנים שומני? עור פנים יבש? או אולי בכלל עור פנים רגיש?

עצם הידיעה וההכרה בסוג עור הפנים שלך מאוד חשוב בכדי שתוכלי לבחור את התכשירים המתאימים עבורך באופן אישי. 

לצורך העניין, אם תבחרי בקרם פנים קוסמטי שחברה שלך המליצה לך כי הוא כל כך מדהים וגורם לפנים שלה להיות נעימות, זה ממש לא מעיד על כך שהוא יעשה גם לך פנים נעימות ותרגישי שהוא מתאים לך. 

פה בדיוק צריך לקפוץ לך הסימן שאלה הבא:

האם הקרם הזה מומלץ לעור פנים מהסוג שיש לי? 

זאת אומרת, שאם לחברה שלך עור פנים מסוג רגיל - יבש והעור שלך הוא בכלל מעורב - שומני קרם הפנים שלה יגרום לפנים שלך להרגיש עוד יותר שומניות ואפילו יגרום להן לפצעונים ואף להפריש יותר חלב. 

לכן, הרגשתי שזה חשוב להעניק הסבר שבו תדעי קצת יותר על סוג עור הפנים שלך גם אם לא יצא לך לבקר אצל הקוסמטיקאית ולעבור אבחון מקצועי. 

איזה סוג עור פנים יש לי?
איזה סוג עור פנים יש לי?

** אז הנה מס' שאלות ובדיקות שתוכלי לבחון את עצמך ולגלות מהו סוג עור הפנים שלך: **

1. האם כשהיית צעירה, בגיל ההתבגרות סבלת מאקנה (פצעונים רבים) בפנים? אם כן, ולא מעט... ככל הנראה העור שלך שומני/נוטה לשומני ואם לא ואפילו ממש לא (אלא פצעון -שניים פה ושם) העור שלך בין רגיל ליבש בוודאות.

2. אם הפנים שלך מרגישות לך מבריקות ממש על הבוקר כשאת קמה - הוא שומני ללא ספק. ככל שתהיי יותר מדויקת ותבחני את עצמך על הבוקר היכן מתמקדים האזורים המבריקים שלך בפנים - רק ב-T (מצח, אף וסנטר) או אולי רק באזור האף.... הוא כנראה מעורב ולא רק שומני. אם את מרגישה שממש כל כולו ללא שום ברק ודיי, איך לומר את זה בהכי פשטות - חיוור ואפרורי הוא כנראה מהסוג היבש

3. כיום - האם יוצאים לך פצעונים? אם יש לך פצע פה ופצע שם ולא משהו שהוא בשגרה, הוא כנראה לא שומני. ואם כמעט ובכלל לא - הוא כנראה רגיל- יבש. 

4. מה לגבי גירויים בפנים? קורה לך שהוא מגרד? או אולי לעיתים עם אזורי קשקשת?  או שאולי פעם מרחת תכשיר קוסמטי בפנים ונהיית אדומה יתר על המידה, הרגשת עקצוץ? אם משהו מכל זה קרה - הוא ללא ספק עור רגיש

5. איך נראות הנקבוביות שלך בפנים? פעורות?  אן ממש קשה לפספס אותן כמעט בכל הפנים- העור שלך שומני. אם הנקבוביות הפעורות מתרכזות רק באזור כזה או אחר הוא כנראה מעורב. ואם כמעט ואין לך בפנים נקבוביות, ז"א שהן כמעט ובלתי נראות אז ללא ספק העור שלך רגיל- יבש. 

אם לאחר כל הבדיקה הזו בינך לבין עצמך, את עדיין מרגישה שאת לא בטוחה מהו סוג עור הפנים שלך - את מוזמנת להשאיר לי פרטים ולקבל ממני יעוץ ואבחון עור פנים בחינם! אז אל תהססי- השאירי פרטים או התקשרי 📞 054-957-9777

109 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page