ויטמין סי והעור שלנו - קןסמטיקאית ביופפטיקס
top of page
חיפוש

ויטמין C והעור שלנו

עודכן: 19 ביולי 2023

אז בואו נדבר על אחד מהויטמינים הכי חשוב לעור הפנים שלנו! הלא הוא - ויטמין סי! ויטמין C הוא אחד המרכיבים החשובים בטיפול בעור. המון מחקרים מדעיים הוכיחו את תרומתו לשיפור מראה ותפקודו של עור הפנים.

אז אם אתן שואלות את עצמכן:

מה תרומתו של ויטמין C לעור? ויטמין סי הוא נוגד חמצון יעיל, נוגד דלקת, תורם להעלאת רמת הלחות והכי הכי חשוב מעכב הזדקנות (אנטי אייג'ינג) באמצעות עידוד לייצור קולגן שהוא החלבון האחראי על המיצוק והמתיחה של העור ושמירה על עור צעיר ורענן.


ויטמין C והעור שלנו - קוסמטיקאית ביופפטיקס
ויטמין C והעור שלנו - קוסמטיקאית ביופפטיקס

למי חשוב מאוד להשתמש בויטמין C? ⭐למעשנים

⭐למי שנחשף הרבה לשמש (אפשר לומר שבקיץ הישראלי זה ממש חשוב לכל אחד ואחת) ⭐לכל מי שמעל גיל 35 ומעוניינת לעשות חידוש לעור ⭐ למי שרמת הלחות בעור שלה נמוכה ⭐ וגם במיוחד למי שעובד בתנאי זיהום וסטרס לעור

למי לא כדאי להשתמש בויטמין סי?

1. לכהות עור עדיף להימנע משימוש בויטמין C כיוון שאם יחשפו הרבה לשמש הן עלולות לפתח כתמי עור כהים.

2. למי שיש לה נטייה לייצר "שחורים" ונטייה לפצעונים בפנים ויטמין C (בעיקר בצורתו הטהורה) עלול להחמיר את המצב.


אז איך נשיג ויטמין C טוב לעור שלנו ובריכוז הנכון והמתאים לנו?

ישנן מספר נגזרות לויטמין סי ומכל נגזרת בדרך כלל נחוץ ריכוז אחר... הדרך הכי בטוחה להשיג את התכשיר "המנצח" עבורך היא לפנות לקוסמטיקאית מקצועית כיוון שהיא יודעת בדיוק מה הרכבי התכשירים שברשותה ואת המשמעות של כל הרכב. ההתאמה המדוייקת ובאופן אישי עבורך זה המפתח להשגת מראה יפה בעור שלך!


אשמח לתת לך מספר דוגמאות לויטמין C הנמצאים אצלי בקליניקה: 1. טרי סי סרום של חברת "ביופפטיקס" מדובר בויטמין C טהור שיש לשמור תמיד בקירור ואינו יתאים לעור שומני הנוטה "לשחורים".

2. ג'נה סי סרום של חברת "ביופפטיקס" מדובר בויטמין C בריכוז של 15% ובשילוב של חומצה היאלרונית. יעה עבודה מצוינת גם לעורות השמנים יותר. לא יהיה כאן חשש להחמרת פצעונים לדוגמא.

3. ויטמין C סרום, אנטי אוקסידנט סרום של חברת "ביופור" בריכוז טיפולי התורם רבות לאנטיאייג'ינג וגם יסייע בשמירת הלחות בעור. לא יתאים לעורות הכהים ולעור הנוטה לפצעונים. כמובן שישנם מוצרים נוספים על המדף המכינים אחוזים מסוימים של ויטמין סי העשויים לסייע במידה כזו או אחרת.

אשמח לעזור לך בבחירת הויטמין סי הנכון לך באופן אישי ולייעץ לך באופן כללי עם מה לשלב אותו ואיף בשגרת הטיפוח הקיימת.

מוזמנת להשאיר לי פרטים כאן באתר או בווטסאפ לנייד 054-9579777 שלך, אסנת חזי קוסמטיקאית מקצועית.


611 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page