איך להעלים כהויות מתחת לעיניים? רמז, ביופפטיקס קרם עיניים - קוסמטיקאית בכפר סבא
top of page
חיפוש

איך להעלים כהויות מתחת לעיניים? רמז, ביופפטיקס קרם עיניים

עודכן: 19 ביולי 2023

לכהות מתחת לעיניים בדומה לסהרונים בחלק התחתון של העיניים יש שם! היפר פיגמנטציה פרי אורביטלית (על שם השריר שנמצא שם) וזה קורה בעקבות עליה בכמות הפיגמנט -מלנין באזור כתוצאה מחשיפה לקרני השמש. ייתכן מאוד שהסיבות יהיו מגוונות: גנטיקה, שפשוף או גרד באזור העיניים, או סימני הזדקנות. ככל שאנחנו מזדקנים הכהות מתחזקת ומתבלטת וזה קורה כתוצאה מכך שעם הגיל העור שלנו, ובעיקר האזור שמתחת לעיניים נעשה דק יותר.

לרוב, אנחנו נרגיש כי הכהות והנפיחות מתחת לעיניים בולטת הרבה יותר בבוקר כשאנחנו קמים, מאשר בהמשך היום ככל הנראה בגלל רמת הקורטיזול (מגביר את זרימת הדם) בגוף בשעות הבוקר. אז לשם מה התכנסנו? איך לעזאזל ניתן להעלים את הכהות או לפחות להוריד אותה משמעותית? בעקבות חקירה שלי וקריאת מאמרים בקוסמטיקה וכמובן ניסיון על עצמי ועל לקוחות, גיליתי את הסרום המדהים של ביופפטיקס BIOPEPTIX!

איך להעלים כהויות מתחת לעיניים
איך להעלים כהויות מתחת לעיניים

שהוא מבוסס אצות ומה שבעיקר יש בו זה רכיב שדומה בפעילות שלו לארס של נחש שגורם לשיתוק (כן כן! כמו הבוטוקס) ופשוט משימוש בו התגלה אפקט מדהים של ביופפטיקס הבהרה מתחת לעינים!

מדהים, לא?!

אני אמליץ מאוד לשלב איתו סרום נוסף שעובד איתו יחד בצורה סינרגטית מטורפת: Double Action Formula | דאבל אקשן המכיל ארגירילין (מזכיר פעילות בוטוקס)  עם מטריקסיל (רכיב אפקטיבי לעיכוב הזדקנות)

ושניהם יחד באזור המימיקה- עיניים, מצח, צידי הפה, אפילו מאריכים את זמן ההזרקות (למזריקות מבינינו) ויותר מזה בשימוש בו בגיל צעיר (24) יכול למנוע הזרקות בעתיד!

220 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page