קרם פנים מומלץ לעור שמן - דרמסלוסופי | ביופפטיקס
top of page
חיפוש

קרם פנים מומלץ לעור שמן

עודכן: 19 ביולי 2023

נהוג לכנות עור שמן גם כעור בעייתי. אם חוסר קמטים בפנים נחשב כעור בעייתי, אז גם אני אשמח לעור בעייתי.

אז נכון, עור שמן היא קרקע טובה לפיצוענים או לאקנה ולעתים דורש טיפול והתייחסות, אך חשוב לציין שלצד החסרונות, יש גם יתרונות.

אם נצייר בראש סקאלה, כאשר בצד אחד ממוקם עור מאוד יבש ובצד השני עור מאוד שמן, נוכל לנסות לעמוד היכן אנחנו נמצאים. הסקאלה הזאת נקראת "חֵלֶב" - הפרשה שומנית הנמצאת ברקמות של העור ומופרשת החוצה. תפקיד ה"חֵלֶב" הוא להגן על העור מפני יובש, להגביר אלסטיות ולתת לעור הפנים מראה מלא חיות וברק. עממה? לעתים ההפרשות מרובות מדיי וגורמות למצבים לא אידיאליים בלשון המעטה: פיצוענים, איפור שנמרח או פשוט אי נעימות במגע על עור הפנים.

קרם פנים מומלץ לעור שמן
קרם פנים מומלץ לעור שמן

איך ניתן לטפל בעור שמן?

יש מספר סוגי תכשירים שיכולים לעזור כאן. בין אם מדובר בסבון פנים לניקוי יסודי של עור הפנים והכנת הקרקע לספיגת חומרים בצורה אופטימלית, קרם פנים מומלץ החודר לתוך עור הפנים ובעל תכונות אנטי בקטריאליות או סרום לעור פנים מומלץ שיאזן את הפרשת החלב.


סבון פנים אקטיב לעור בעייתי - Active Gentel Soap של חוה זינגובים

סבון פנים לעור בעייתי של חוה זינגבוים מנקה ביעילות וביסודיות את עור הפנים ומסיר שאריות לכלוך ואיפור. האיפור והליכלוך חוסמים את הנקבוביות ולכן הסרתם שומרת על שכבת ההגנה של העור.


קרם פנים לטיפול נקודתי בפצעים - Active treatment lotion של חוה זינגובים

האקטיב ג'ל ממוצרי חוה זינגבוים בעל פורמולה שקופה החודרת בקלות לעור הפנים. טיפול ייעודי מצויין המטפל בפצעי האקנה. קרם הפנים בעל תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות.

סרום לאיזון עור שמן - Clarifying Skinn של ביופפטיקס

הסרום של ביופפטיקס מכיל מרכיב ביולוגי פעיל מתמצית שיפון מותססת אשר בעלת יכולת טיהור עמוקה. בנוסף, הסרום מוריד משמעותית גירויים של העור.


יש לך שאלה? אני כאן!

השאירי פרטים ואחזור אליך בהקדם - אסנת חזי, קוסמטיקאית מתקדמת

📞 054-957-9777

81 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Marble

WE WORK WITH THE BEST PRODUCTS 

bottom of page